lørdag, januar 16, 2010

TidTyv med JotForm



TidTyv er min nye blogg for registrering av arbeidstid som strekker seg utover fast tid - 08:00 - 15:30.
Vanligvis er jeg på jobben mellom 07:20 og 07:40, og setter som regel i gang dagen da. På ettermiddager hender det jeg går litt senere, som regel fordi jeg er midt i et stykke arbeid som det vil være unødig tungt å ta opp tråden på.

JotForm lar deg enkelt produsere forsjellige typer skjemaer og undersøkelser som du kan generere rapporter fra. Resultatene blir liggende oversiktlig i din JotForm-konto, og du kan også velge om du vil bli varslet på mail, og få dem tilsendt på mail. Rapportene kan eksporteres til blant annet Excel. I mitt tilfelle - med telling av timer på overtid, vil jo det være en kjekk måte å få full oversikt på.

Informasjonen legger jeg inn hver morgen når jeg kommer, og etter behov. For å gjøre tilgangen kjapp, vil jeg legge bloggen til i min Morning Coffe i Flock. Jeg har valgt å bruke Blogger.com fordi den har fleksible maler som lar deg lage enkle nettsider ved ta i bruk gadgets du kan plassere hvor du måtte ønske.


Du kan se hvordan skjemaene blir liggende ved å klikke på bildet over, men jeg setter pris på at du ikke fyller dem inn (sparer meg for slette jobben :). Lag heller dine egne på JotForm!

Ingen kommentarer: